::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #F2F5A9; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Saturday, February 27, 2010

menunggu hari debaran..huhu

aku skrg dah blk tganu..kmpung suami..preparation utk bersalin... hr ni..g kinik desa..ade la rase janggal skt...kinik desa ni kn mcm umah2 je kan.. pastu nurse smua ckp loghat tganu..hheheh..aku ni dah tganu nye tahap rendah lg..campur2 la jd nye..heheh...

kat kinik desa...diarang bukak buku baru la..check up biasa la..cek berat, tekanan darah, Hb...cek perut..nurse mula la pegang2 perut mncari kepala anak.. aik mane?... eh dah turun ke dlm perviks(betol ke eja?).. "awak ni bila2 masa leh bersanak ni..."kata nurse tu..hoho.yeke.. biase lah pastu dia pesan mcm2 utk sdia..

aku smpat tanye.. klu kepala dah masuk tu ape efek nye.. dgn pergerakan baby.. nurse kata mmg dia jd slow skt gerak sbb dah terhad kan ruang utk dia.. oooo patut la..smlm aku rase sgt yg anak aku mcm slow sgt gerak.. siap nangis2 lg..takut2 ape2 jd..hubby aku soh sbr g tggu hr ni..sbb nk g check up kn...

tp hr ni tak sudah g..lusa aku ke kinik kesihatan kt bndar..utk cek tiroid aku... n sbb bengkak kaki aku ..n sakit sendi pd jari yg aku rs..huhu..ms kt perak dulu..doktor ckp itu normal...tp blk sini..mcm jd serius lak..tak pe la..n aku juga dinasihat kn utk check ape tu utk knser tu..sbb arwah mak aku meninggal disebabkan knser pngkal rahim..so mgkin aku ade risiko,,hmm...

tak pe lah.. ape2 pun aku nak sedia utk lahirkan anak aku ni dulu..klu leh nk dia kuar sblm ayah dia blk keje smula..so bleh la smbg cuti kn..heheh..klu takk..erm terpaksa la ulang alik lg...hehe

No comments:

Post a Comment