::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #F2F5A9; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Sunday, August 1, 2010

Adi baru boleh pusing badan..

ape improvement adi naufal sejak masuk 4 bulan ni... ? urmm kwn seangkatan adi, si adam(anak amy) n si assy(anak lily).. dah awal lg meniarap seawal 3 bln... tak pe lah... bkn smua baby same kn..lagi pun normal je budak boleh meniarap dlm usia 5 bln kan.. lg pun melihat kan tubuh adi yg makin bolat tu, mgkin agak berat utk dia pusing bdn..hehe

ape2 pun,, caiyokk my baby. caiyokk..ms timbang adi 4 bulan tu berat dia dah 7.2kg.. bayangkanlah.. bila bandingkan berat adi ngan berat adam yg baru 5.4kg tu... aku pun akur betapa adi membesar dgn jaya nye..hahha...lenguh wlupun kejap dokong adi..

2 hari mggu(sabtu ahad) aku sorang2 perosah si Adi sbb ayah dia keje overtime plak..pegi pg..tgh mlm kol 12 br smpai umah,, so ape aku buat..aku bntangkan toto biar je dia berguling kt situ.. smbil2 tu aku perhatikan gelagat dia yg masih berusaha utk meniarap, tapi tak boleh2 lg.. sian sgt tgk..kdg2 aku tolak2 kn jgk..konon2 bg dia belajar la..ckp aku pd dia.."adi cuba jgk smpai boleh, nnt kita tnjuk ayah"

tup tup tgh dok sdp2 sms si ayahnye.. tgk2 adi dah terbalik.. eh.. aku cuba lentangkan dia blk..nak tgk mcm mana, tgk dia berusaha sgguh smpai terpusing..aku punya excited la.. tau2 aku yg bertepuk tgn sorak hepy..hahah mcm budak2..

3-4x jugak dia cuba meniarap..sblm dia ngamuk sbb dah ngantok..smpat jgk aku sms ke ayah dia bgtau..then ayah pun call blk tnye.hehe seronok plak..bkn pe..dia start kat rmh kami dpn mata aku ..bkn kat umah pengasuh..

Alhamdulillah...tp masih lesen L la..Latihan lg... pg td bgn nak pusing tak bleh plak..hahah mls la tu....ape2 pun usaha ye sayang...sikit2 lama2 boleh la... nanti adi dah boleh meniarap, dah menyulur pastu merangkak...jenuh la mengemas umah mami plak kn..eheh

sayang Adi

No comments:

Post a Comment