::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #F2F5A9; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Tuesday, December 20, 2011

Adi Naufal ke Nursery

Assalamualaikum...

post kali ni agak tersentap..bkn nak sentapkan sape2... xtually terlibat secara tak langsung sbb terikat ngan anak aku si Adi Naufal...
hmm berkisahkan tajuk entry kt atas tu... adi ke nursery... rasanye org tau kot yg aku cuma anta anak aku ke rumah org tiap hari.. upah sorang kakak jaga adi... tp hari terpaksa aku anta adi ke nursery secara ngejut.. mana tak ngejut nye..pagi2 lg dah ada mslh besar yg jadi...

huhu kisahnye..pg2 buta dok siap nak g keje mcm biasa, si kakak ni call nangis2... mmm udah riso aku... ku igtkan sape2 sakit ke ape.. ceritanye dia nak lari dr rumah... jeng jeng jeng.. adoi.... dlm kepala terus terbayang anak aku..mane aku nak letak anak aku..da ujung2 tahun nii,,cuti pun dah xde... ku stop pikir dulu utk dgr ape mslh kakak ni td...

xtually mmg da tau mslh besar dia yg melibatkan org ketiga dlm hubungan dia ngan dgn suami.. huuhu kiranye ade pompuan lain menggangu hubungan dorang suami isteri.. tp.. hubungan tu intim dah la..mksudnye bkn kacau je lah..mmg laki kakak ni ngan pompuan tu dah berkawan la... n plg tepat lagi..mmg rancang nak kawen la... huh sian kan... klu bende ni jadi kt kita pun..kita sedih kan...

sblm ni ade la aku terlibat skt..bkn terlibat ape..aku pun sian gak..sbb kakak ni taknak libatkan family dia.. dia cuba nak kuatkan diri selesaikan mslh dia sndr.. tp dia citer kt aku ni..sbg pelepas derita dia skt la..at least xde la dia smpan sorang2.. aku pun takat boleh dgr je lah..xde lah nyampuk ape2... (pesan suami aku gak).. cuma ade pnh bwk dia ke umah ustaz utk cuba nengok2 org kata... (ats permintaan dia gak).. kata ustaz tu.. suami dia mmg betol berkawan ngan pompuan tu..n ade gk yg kata..suaminye terkene buatan si pompuan ni... profile si org ke tiga ni agak kurang baik lh yg diketahui... janda umo 25thn..takde anak.. entahla..mana betol...

jd kisahnye..bila dua2 da ngaku..n da gtau nak kawen..si kakak ni..yelah pompuan..keras2 kerak nasik kan..mulut ckp redha..tp hati dia...hancur.. dia tak leh nak tahan..dan amik keputusan utk keluar utk smntara wktu..aku akur je kehendak dia..sbb dia yg rasa..aku pun xtau nak komen pe lg... pe yg mampu aku tolong aku tolong...

jd aku paksa kepala otak aku ni pikir secepat mgkin sbb ms da suntuk utk ke pejabat.. mana ngan cik abang aku pun outstation..cepat2 aku call nursery berhampiran..mntak tolong nak tglkan anak aku hari ni.. hmm kesian Adi naufal..xtau ape... bgn pg aku kejut...terus bwk dia g nursery... nangis2 dia aku tglkan kt situ.. sabar ye sayang..jap je lg mama g amik adi..

adi good boy kan... citer kt ayah adi kat sana pun dia tak senang hati bila tau adi nangis2 kt nursery... hmm rasenye takde pa pe kot.. biasa la hr pertama tukar tempat.. esok2 ok lah tu kot... tp rasa aku mmg akan terus anta adi ke nursery je..dah tak anta da kot ke rumah kakak tu..tu pun xtau ape citer dah dia tu..huwaaaa

No comments:

Post a Comment