::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #F2F5A9; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Monday, March 28, 2011

Besday Adi Naufal 1 tahun

Selamat hari Jadi..Selamat hari Jadi...Selamat Hari JAdi...Adi Naufal....Selamat HAri JAdi....
Mmuahh!!!..Sayang Anak Mi..

16 Mac 2011 ritu genaplah usia Si debab Mi...Adi Naufal setahun...waaa cepat sgh masa berlalu...tak puas2 lg aku ngulang video n gmba2 dia ms kecik2 br lahir dulu... kdg2 tak sedar air mata mengalir turun..terharu..aku berjaya mengharung cabaran besar melahirkan anak...mcm tak caye...yelah tak percaya pun..tgk..da setahun dah pun...beshor dah anak Mi...

tp sayang Mi tak dapat2 lg tunai hajat nak wat Birthday Party utk Adi...asik mslh ngan jadual keje ayah yg tak menentu..asik keje je walaupun hr minggu..sian Adi..

walau ape pun..kek yg kat atas tu..aku beli ms tarikh besday dia..igt nak smbut kami 3 beranak je dulu..smpat gak aku capai topi besday tu n lilin 3d HAPPY BIRTHDAY tu.....kek ni kek ais krim.....utk ngelak anak pengasuh Adi tu nmpak ..aku smpat sorokkan kotak kek tu bwk jaket aku dlm kereta..pengasuh Adi mesej aku tanye blik kol brapa..katanya ada hal..aku pun knfius gak..berkejar2 aku beli kek cepat2 sbb nak cepat2 amik adi..smpai je dpn umah dia..tgk2 dorang tgh siapkan makan2 utk besday adi..huhu

tak tau la perasaan aku cmne ms tu..nak kate terharu..aku mcm tak puas hati je..nape lah tak ckp..lg pun nape dia nak wat dulu..kasi la aku Mami n Ayah adi ni yg wat sesuatu special dulu utk anak kami...ermm itulah kata hati aku 1st bla tgk persiapan tu...tp bila pikir blk...terharu la jgk...org snggup wat cmtu kn..tandanya dia sayang sgt kt adi..

Kek aku beli tu??? terpaksa la aku kuarkan jgk dr kereta,..sbb takut cair..tak smpat wak lik umah..so.aku pun call lah ayah Adi ajak join je party tu...jadinya setakat ini..itulah party utk besday adi...utk wat kt umah sewa kami??????? wallahualam........sedey sgt tgk gmba2 party kwn2 seangkatan Adi..mak2 dorang watkan..sowie ye anak..mi nak wat ..tp ..tgk lah....
tgk ar..Mi masih pakai uniform poli g ms besday Adi...tak best langsung..Ayah? cam toye je dtg..(org nk g main bola..hehe)

nway perubahan ketara Adi ,1 tahun..sgt fasih pgl aku MAMA..hoh pulak ..mama jadinye...dr dlm perut ajar adi pgl mami...heheh ape2 pun sweet gak MAMA..then..sejak setahun..makin, makin, makinnn manje l plak..ape2 skt MAMA...nangis sikit Mama..nak susu MAma..hehe..takpe lah anak Mi...I love u very Much..

1 comment:

  1. sayang sungguh pengasuh adi kat adi nih..susah nk dpt pengasuh cam nie daiya...pe2 pun ok lah gaks diorg sanggup susah payah wat party tuk adi...xpe adi tetap cayang mami nya...next yr boleh celebrate bday adi lagi...

    ReplyDelete