::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #F2F5A9; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Sunday, April 24, 2011

Birthday Party Adi...

Assalamualaikum... akhirnye selesai majlis yg aku plan cuma dlm 3 hr..disebabkan berhajat sgt nak buat hr jadi Adi yg pertama... rasa cam nak nangis pun ada.. sbb terharu sgt ada org sudi hadir..nangis sbb duit byk kuar pun ye...huhu

ape2 pun.. mami buat semua utk anak Mami sorang ni...mami pejam mata kuarkan duit simpanan utk sempurnakan jgk mjls hari jadi pertama..bkn pe..sebab kan PERTAMA tu yg aku beriya sgt nak buat..dia anak pertama... besday pertama..takkan la aku tak nak adekan satu kenangan utk dia bila dia besar nnt..at least ada gmba utk dia tgk bila besar nnt....

majlis ni aku plan pd awl mggu ..hr isnin aku tanye my hubby..dia keje tak hr mggu tu..sbb besday adi tertangguh sbbkn time ayah dia yg teralu bz..smpai hr mggu pun keje.. kebetulan tokwan adi pun nak dtg ..so apa kata langsungkan je jgk.. bila ayah adi kata ahad dia tak keje..tak ckp byk..aku pun ckp.. biar Mi uruskan smua..Mi tak mntak ape2 bantuan ayah..biar Mi handle.. janji Mi puas hati dpt wat mjlis potong kek utk Adi Naufal...wlupun my hubby pesan jgn wat besar2..jgn beriya sgt..if klu aku yg handle smua.. aku buat je ape aku nak buat... mmg pun hujung bulan..da sesak pun..tp aku wat takat yg aku ade je..

kebetulan Toki belah husband aku meninggal hr selasa lepas (Al-Fatihah utk Arwah)...kami blk terengganu..hr khamis br blk Ipoh...dlm kepala aku dok susun da ape aku nak buat..hr Khamis aku keje..mujur tak byk keje..jd smpat aku designkan banner smple2 utk birthday Adi..siap plus ngan gmba kawen aku..hahah da lama kawen satu gmba kawen pun takde kt dinding..tgh hr rehat pnjang..aku terus g anta printing banner tu...terus g tempah kek..
ni lah banner yg aku sempat buat..guna gmba photoshoot adi yg dulu...simple n nice kan..hehe ( ape guna aku jd designer klu tak leh watkan banner utk anak sndr kan..)
kek pun satu hal..aku da g kedai kek..da order gitu gini..skali kira cina tu bgtau hrga..cam nak terlupuk jtuh pun ade..mahal seh... terus aku ckp..tggu aku nak g amik duit dulu nak byr deposit tk cukup 50%..bila kuar je dr kedai..terus aku call my fren faridah..mntak no ph kwn dia yg buat kek tu.. blk je opis terus aku bukak blog http://dmuffinsart.blogspot.com/..call n mntak tolong... last minit kan..mujur akak tu mau buat...cuma tak dpt nak letak gmba Adi Naufal kt kek tu..da tak sempat..jd aku mntak akak tu lukis je..gmba kartun kesukaan Adi pocoyo..heheh..
ni lah rupa kek yg dihajati..tq kak diba

cupcake pun aku tempah skali ngan kak diba.. suka cupcake sbb comel..theme yg aku mntak biru putih
sebelum tu..sblm aku g amik tokwan adi kt stesen bas..aku smpat g supermarket beli brg2 keperluan utk party tu..amik tokwan..anto blk...blk smula ke opis...sempat aku wat entry utk invite kwn2 ke party kat FB...huish..lotih tu..terkejar2..hr tu..jgn sape2 ckp ngan aku..tak leh nak fokus dah..

alhamdulillah..wlupun kelam kabut..mjlisnye berjalan lncar ..dgn bantuan pengasuh Adi..kak ina la tukang masak2 utk mkn2 hr tu..menunye, nasi impit kuah kacang, bihun sup, pulut kuning gulai ayam..mee hailam aku wat..campur la goreng2 nugget fries smua tu..standard la utk budak2..air ribena ok...class gitu.buah oren..hehe ade jgk aku lupa bwk kuar... muruku n ais krem..huhu sian tetamu..heheh

terima kasih pada smua para tetamu.. terutama my adiks dr anak seni puo, my opismate: bad n family, opismate ayah adi: pidos n wife...jiran2 smua..da terima kasih tak terhingga buat kak ina yg byk membantu dlm persiapan...

di sikit je gmba yg smpat ayah adi snap..huhu klu lah kamera tu aku yg pegang....

besday boy blurr...comottt!!
sesi potong kek
tq bad faridah n si comel sufi
dak2 ni pun nak bergmbar..spt biasa..peace!!
heheh beiye nor mkn kek
ha tgk la umah kecik ku ni..(umah sewa..hehe)
mami pun da blurr... kaluttt!!!..gmba ayah takde..huhu
tq eita, cima harris n nad...sudi dtg

1 comment:

  1. aik mana pi nya akk punyer komen tadi??waaaaa...ok lah daiya ni yg 1st mesti n wajib kena buat...sbb nnti kalo x buat yg 1st nnti umo 2-3 tahun mesti x buat punyer...bila dah 1st yr buat gerenti every yr bday mesti nak buat...

    ReplyDelete